Jak správně objednat personalizované víno

Vinařství Vajbar O vinařství Personalizovaná vína Jak správně objednat personalizované víno

U personalizovaných vín jde mnohdy o čas dodání a téměř vždy o optimální cenu. Čas dodání můžete urychlit a cenu grafických prací významně snížit, pokud budete dodržovat následující body:

  1. ještě před objednávkou si ve firmě ujasněte kam a v jaké podobě chcete umístit firemní logo - každé variantní zpracování a následné připomínkování stojí čas a také peníze
  2. na vína s transparentní etiketou není možné logo dotisknout - může být pouze dolepeno
  3. vyberte víno dle vašich potřeb nebo požádejte o výběr naše odborníky - vždy stojí za zamyšlení jaké víno může potěšit vaší cílovou skupinu obdarovaných - zřejmě jiné víno potěší dámy, jiné pány, jiné budete vybírat pro ředitele banky a jiné pro pracovníky ve výrobě... se vším vám umíme poradit!
  4. k objednávce přiložte logo v křivkách - také se mu říká vektorové - může mít formát pdf či ai. Zcela určitě ne jpg či gif. Takové logo většinou najdete ve vašem firemním logomanuálu
  5. budete-li k logu chtít přidat text, podívejte se do firemního logomanuálu na font vašeho písma a napište ho do objednávky. Pokud není font běžný - např. Arial či Times - přiložte ho do přílohy objednávky spolu s logem
  6. nejlevněji vždy vyjdou dárková vína s dotiskem loga na etiketu či dolepkou na láhev, také budou mít nejkratší dobu dodání
  7. příklady najdete v obrázkové galerii
  8. na láhvi bude vždy umístěna zadní etiketa, která obsahuje veškeré zákonem stanovené údaje k vínu
  9. hodně nám pomůže, pokud vyplníte přiložený formulář...

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Copyright © 2013 Vinařství Vajbar

Tvorba WWW stránek GRAWEB