Jak správně objednat personalizované víno
Vinařství Vajbar O vinařství Personalizovaná vína Jak správně objednat personalizované víno
U personalizovaných vín jde mnohdy o čas dodání a téměř vždy o optimální cenu. Čas dodání můžete urychlit a cenu grafických prací významně snížit, pokud budete dodržovat následující body:
- ještě před objednávkou si ve firmě ujasněte kam a v jaké podobě chcete umístit firemní logo - každé variantní zpracování a následné připomínkování stojí čas a také peníze
- na vína s transparentní etiketou není možné logo dotisknout - může být pouze dolepeno
- vyberte víno dle vašich potřeb nebo požádejte o výběr naše odborníky - vždy stojí za zamyšlení jaké víno může potěšit vaší cílovou skupinu obdarovaných - zřejmě jiné víno potěší dámy, jiné pány, jiné budete vybírat pro ředitele banky a jiné pro pracovníky ve výrobě... se vším vám umíme poradit!
- k objednávce přiložte logo v křivkách - také se mu říká vektorové - může mít formát pdf či ai. Zcela určitě ne jpg či gif. Takové logo většinou najdete ve vašem firemním logomanuálu
- budete-li k logu chtít přidat text, podívejte se do firemního logomanuálu na font vašeho písma a napište ho do objednávky. Pokud není font běžný - např. Arial či Times - přiložte ho do přílohy objednávky spolu s logem
- nejlevněji vždy vyjdou dárková vína s dotiskem loga na etiketu či dolepkou na láhev, také budou mít nejkratší dobu dodání
- příklady najdete v obrázkové galerii
- na láhvi bude vždy umístěna zadní etiketa, která obsahuje veškeré zákonem stanovené údaje k vínu
- hodně nám pomůže, pokud vyplníte přiložený formulář...